15 april

Torsdag idag då, inte direkt min favorit dag, har typ aldrig gillat torsdagarna, typ uttfyllnads dag till fredag.
Idag har jag iaf, varit i skolan, stan med Elina och Sofia. Sen åkte jag hem, var hemma vid halv 6, började städa mitt rum och höll på med det i säkert 2 timmar.. så jaa.. nu är det rent.

Nu ska jag se på min snygging, ååååh ! LEONARDO DICAPRIO! Han är så snygg, fast gammal han skulle kunna vara min pappa. Har haft en crush på han sedan 2000 säkert, första gången jag såg Titanic? Det var nog då det började.
Iaf en dålig sak med han är att han dör eller blir galen i varje film. Titanic, Rome and Julliet, Blood Diamon i alla de filmerna död han i. Aviatorr, Shutter Island de blir han galen i...



Kommentarer
Postat av: Grodan

sv: LEMMY! <3

2010-04-16 @ 13:29:31
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0