fredag.

FREEEEDAG!! NAJS! HELG!
HAHA ikväll ska vi till en klass kompis och ha lite trevligt. Men jag ska inte dit fören vid 8, lovade att äta hemma idag. och det blir Wokat. Kenes mat hemma. HAHA.

Men innan jag ska äta ska jag vila lite, kan ju inte säga att skolan tar på mina krafter, men ändå är jag helt slut.
Och jag hade tänk vara pigg imon, ska nämligen jobba. Det ska vara ngn fest, för typ 1000 pers och jag och några till från skolan ska jobba. Kan nog bli lite kul. Fick ganska bra timlön och jobbara bara mellan 4-11.

Sen har jag och Hanna gått lite på stan idag och kollat lite, hon och jag har en idé, fast vet inte om det kommer bli av, men hoppas. 

Nu blir det dejt med mina underbara kuddar, hörs. Ha det bra !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0