Igår kväll.

Igår var det jukt kul!

Lärde känna tjejerna ännu bättre och hade verkligen kul. De flesta stack vid halv 12 men jag och Sofia och Thea (hon som hade festen) stannade till 10 i 1 då vi stack till stan. I stan träffade vi Dejan och Dennis och lite annat folk, och så tänkte vi att vi skulle försöka komma in på the Corner, men det va poliser utanför, så vi ville inte bli tagna. Sofia stackar är inte 18 än.

Så vi gick till Asian. Utan för där såg jag Tilda och Miranda. och Medans jag ståd och snackade med de gick Sofia och Thea, in på Asian. Sen vid halv 2 måste thea ta bussen hem så jag följer henne till österskans och sen försöker jag få tag på Tilda elr Sofia. Möter Sofia och de på Stora Torg, och vi planerar att dra in på 3 Hjärtan, men de skulle stänga så vi fick inte komma in. 

Så vi går och sätter oss på Donken, får en hamburgare och tar bussen hem 20 i 3. Hemma halv 4, sov. Nu ska jag sova lite till hade jag tänk, ska jobba idag vid 4, så nu blir det att vila.


Ha det bra.



jag och Sofia innan vi drar till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0