Inte min dag...

Hittils har detta inte varit min dag.
Höll på att försova mig, hoppade upp ur sängen klockan 7! Helt ny vaken, annars brukar jag ställa klockan på halv 7 så jag har lite tid på mig att vakna på. Så jag skyndar mig upp och fixar mig, byter om och plattar håret. Sen springer jag till bussen. Sitter på bussen och är jätte förskyld.
Sen kommer jag till skolan, men då är jag ledig idag. JAG HAR STRESSAT IHJÄL MIG OCH ÄR LEDIG!! Så sur jag blir, så jag sticker från skolan och skulle åka till köörskolan, men då har den stängt och öppnar inte fören 10.
Sara smsar och säger att de med är lediga så då sitter hon och jag på stan och väntar på bussen, och sen åker vi hem.

Hemma såg jag äntligen klart filmen Dear John. Helt okje film.

Ha det bra.



sara och jag i skolan förra året?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0