Onsdag

WOW !! Snacka okm variation på rubrikerna..

Iaf sitter hemma med en kladdkaka som jga precis bakat ! Gott för jag är så otroligt hungrig.

Skolan idag va seg.. Jätte trött på morgonen, och seg och ont i huvet, perfekt dag för skolan. Men när jag fick reda på att Hanna byter till våran klass på måndag blev jag glad. "Hanna och Amanda back in A!"

Så nu funderar jag på att lägga mig i soffan ch vänta på att Tilda ska smsa, fast det smset kommer nog vid typ 8? Hon är lite seg den tjockisen.  Fast jag försår om hon vill vara hemma hos sin pappa, för han pch hans nya har fått världens sötaste lilla flicka. Man dööör när man ser henne, så underbart söt ! Sötare än socker!

KLADDKAKAN VA PERFEKT!! Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0