13/7

Idag är det tisdag... Ska till stan och träffa Sofia. Sen åker jag till Emo, det var marknad där eller ja något sånt.

Inatt va det åska! Mysigt, älskar att ligga i mitt rum och kolla ut på åskan och blixtarna. Det slog ner en blixt och åska, och sen började hem telefonen ringa, det va inte så kul.. Och att vakan av att mobilen ringer ät inte heller så kul, Iaf va det emo som ringde och skulle förklara hur jag ska ta bussen idag, haha som en liten mamma.
Han blev chockad att jag låg och sov, klockan va inte ens mycket, halv 11. Tack att du väckte mig iaf, du kommer inte få det lätt inatt, HAHA, jag ska vara pain in the ass inattt.. MOHAHAHHA!! HAHAHHA, jag är trött..

Jag har 2 skiiit stora myggbett på ryggen med, de kliar och är typ illröda.. jävla mygg!

Dagen facebook grupp: Vi som tycker att myggorna ska skaffa sig ett ligg och sluta suga. Så sant så!

Nej, nu blir det att fixa mig lite, och fundera på vad jag ska ha på mig, det ser ut att vara molnigt ute, fast varmt? vet inte, har inte varit ute idag, aja.
Ha det bra, hörs nog imon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0