HELGEN!!!

Förlåt för att uppdateringen har sugit. Men nu ska jag berätta om helgen.

I fredes åkte vi till falkenberg, på morgonen, och badade så fort vi kom dit, sen satt vi och chillade och hade super mysigt. Träffade massa nytt folk. 2 söta killar började spela gittar, guud! Man smälte! Sen var det massa annat folk, en tjej vi träffade i fredes, smsa mig idag och frågade om jag kunnde komma igen, och stanna i en vecka. Tur att man bor nära falkenberg. iaf vid 4 gick vi och la oss, 8 i stugan, jag skulle sova på en luftmadrass, när jag vaknade låg jag jämte Amanda... Vet inte hur det hände.

Vaknade vid 9 av västa huvudverken, och för att det var så varmt. Så jag och Amanda tog med oss ett täckte ut, la oss i skugga, och hittade Adam ute, HAHHA. Vid 11 blev jag hämtad. Hemma sov jag, började fixa mig och åt.

Sen bussen till stan, hem till Babbi och fixade mig. Klockan 9 åkte vi till Hylte, Åkte buss i en timme! HAHHA, Kommer fram och har skit kul på Mys fest. Sista bussen går hem 20 över 1. Då va det dax att åka buss igen, jag somnade..  Tog bussen hem 20 i 3, fullt med folk på bussen. Är hemma vid 10 i 4, trött och hungring.

Så nu idag har jag sovit, och ätit. Emo skulle kommit, men han missade bussen, och nästa går inte förens vid 7, så han kommer nog inte. Så jag får vara ensam idag.



Gammal bild på Sofia, jag och Amanda.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul :D

Allt bra i denna stekande sol? :)

2010-07-04 @ 18:23:30
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0