I brist på annat..

39 onödiga frågor

1. Det första du tvättar i duschen?
Fötterna.
2. Gillar du kaffe?
Nej, usch.. 
3. Hur mår du just NU?
Trött, men annars bra!
4. Berätta om din senaste dröm.
Jag komemr inte ihåg den.
5. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
Nej.
6. Vad vill du ha just nu?
Mat, fast pappa hålelr på med det nu.  
7. Har du räknat till 1000 någon gång?
Nej?
8. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Beror på va det ät för glass.
9. Använder du smileys?
JAA! Annar tror man att jag är sur.
10. Har du träffat någon kändis?
Inte vad jag vet.
11. Gillar du keso?
Nja..
12. Vilken låt hade du sist i huvud senast?
Cutcutcut. hahaha, från helgen
13. Hur många länder har du besökt?
Ett antal, vet inte exakt och jag orkar inte räkna upp de nu.
14. Är dina föräldrar stränga?
Ibland, men det är inte ofta.
15. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Självklart!
16. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Euhm.. nej? Jag är inte ens i mitt rum.
17. Brukar du hyra film?
Inte längre, gjorde det jätte mycker förra sommarn.
18. Var kommer du vara på Lördag?
Med Sofia någonstans, hahah, man vet aldrig ed oss.
19. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Nej, men var i USA ett halv år tidigare.
20. Vad åt du till lunch?
Makaroner.
21. Har du lockigt hår?
Nja, fast jag plattar det.
22. När grät du senast?
Minns inte.
23. Har du gått in i en vägg någon gång?
haha ja
24. Favoritårstid?
Oj.. det är svårt. Men det blir nog sommaren!
25. Sover du med TVn på?
nej
26. Tycker du att du är gammal?
haha nej det tycker jag inte
27. Är du mörkrädd?
ja, ibland
28. Gillar du ditt liv just nu?
ja, dumt att klaga ;)
29. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Haha japp.
30. Har du bra syn?
Ja det har jag.
31. Var är dina föräldrar just nu
Hemma, någonstans.
32. Vad har du på dig just nu?
Green Day tröja, och hotpants.
33. Vad var det senaste du köpte?
Pizza i ondes.
34. Hatar du mer än 3 personer?
Hata är ett sånt stakt ord..
35. Använder du sushipinnar?
Nej, kan inte äta med det. 
36. Äger du ett vapen?
Haha nej, men min litte bror har 2 luft gevär.
37. Gillar du ditt hår?
När jag plattat det så.
38. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Båda.
39. Hur ofta använder du MSN?
Typ varje dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0