Idag..

Idag flyttar min psykolog, min mamma, min bästa vän, MIN TVILLING!! Japp, idag är dagen då Elina flyttar, tycker verkligen det är jätte synd, men vad ska man göra likssom? Jag hoppas bara på det bästa och att hon får det bra uppe i Luleå!
Det roliga med mig och Elina är att vi så olika! Hon är annsvarsfull, måste verkligen planera allt, har aldrig glömt en penna till lektionen, och sen kommer lite oplanerat och gör lite vad som händer. När det gäller musik och mat, kläder, humor och allt är ganska lika. Den största skillnaden på oss är våra personligheter, verkligen varandras motsattser.. HAHA, men tror att det är därför vi kan ha så kul tillsammans!  
HAHA, minnena jag har med Elina finns kvar iaf, "Galet och oplanerat" är våran lag, massa dumma, roliga, idiotiska och oförglömliga saker har hänt oss.

Elina, tack för att du byta till hr. Du gjorde det mycker lättare på matte lektionerna, och under den tiden då jag gick i A klassen. Kommer sakna dig jätte mycker gumman! Hoppas du får det bra där uppe och jag kommer och hälsa på dig lite senare!!




denna bilden gillar Elina, HHAHA, hon sa att det var en bra bild för man ser inte vilka det är! ♥


KOMMER SAKNA DIG JÄTTE MYCKET NU, GLÖM INTE DET!!!! ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha ja allt det du skrev stämmer så bra! xD Kmr sakna dig också sjukt mkt!<3 Men haha man vet ju aldrig när du står där utanför min dörr med en resväska i handen(skulle inte förvåna mig alls faktist) haha xD Kraaaam på dig och ha det såå bra!<333

2010-07-02 @ 17:18:49
Postat av: simone

Ser riktigt niice ut :D

2010-07-04 @ 20:13:19
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0