Igår..

Igår blev det mycket, börjarde i free port där köpte jag en Paris Hilton parfym, "just me" i hjärtform.
Stackars Hanna hittade inget så hon frågade sin kille om vi inte vi kunde köra till Lager 157. Där har jag aldrig varit innan, så för mig va det något nytt. Där hittade jag en Levis tröja, trosor och armband.
Sen vid 8 körde vi därifrån, så va hemma runt halv 12, cirka. Jag har inte orkat ta bild på sakerna, känner mig för trött för det.. HEHE,
För inatt när jag skulle sova blåste det så mycket ute och jag vaknade vid 4 av att mitt fönster slog igen, och då vaknade jag med ett ryck. Sen låg jag vaken till typ 7 imorse, för jag inte kunnde somna om.. Stackars mig.
Sen idag har jag städat mitt rum/ resat ut lite saker, tog runt 3 timmar. HAHA så mycket saker har jag.

Nu sitter jag i soffan med lillebror och kollar på någon film, får se om jag bloggar mer idag eller inte..



Ha Det Bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0