Måndag!

Och jag har inte uppdaterat sen i fredes, då vi va i helsingborg och Ikea. Efter det åkte jag hem till Emo, och han är så elak, så han skrämmer upp mig för han sätter på paranormal activity, och där sitter jag under täcket skit rädd...
På lördagen åker vi till stan vid och sen åker jag hem och äter och fixar mig lite för att sen åka till stan för att festa, kulkul. Trevligt folk och allmänt kul. Jag och sofia sättre på massa green day låtar, och blir helt knäsvaga ! Drömmer oss bort och är tbx på ullevi. Sen vid halv 2 går jag och sofia ut och möter emo och hans kompis, och sen försvinner de igen. Helt plötsligt är de helt borta, så jag och Sofia går till stan för att möta Amanda. 20 i 3 tar vi bussen hem.
Vaknar på söndagen vid 12, går upp och äter frukost, och bara tar det lugnt, och sen vid halv 4 åker jag hem, precis när jag kommit till frösakull smsar emo och frågar om han kan sova med mig.. Så det är bara att cykla ner och möta han. Sen stack han imorse vid 11, och jag är kvar hemma, men klockan 4 ska jag till stan och övningsköra, i rusningstrafiken. Usch, hoppas att det blir bra och att jag inte får panik, av alla bilar..


Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0