Mobiler...

Kollar på ny mobil, det är ju alltid kul med det likssom. Ända problemet är att det finns bara typ toutch mobiler, och det vill jag inte ha.. Visst jätte kul med en bra mobil, men jag har inte så mycker pengar, och jag vill inte betala massa pengar för en mobil, som ändå krånglar.. För på ngt sätt lyckas ALLA mina mobiler krångla.
Sen det med att ha en Iphone eller något annat liknade är inte heller så jätte lockande, det är något med Iphone jag inte gillar, men jag kan inte sätta fingret på det. Emo har en Iphone men det känns bara inte som min grej..
Aja, jag har ett tag till på mig att leta mobil, får väl se vad jag hittar.




Snart borta?

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja du får kolla i affärerna och på nätet! Oftast finns det mer där ;) Annars tycker jag att den mobilen du har nu är fin :)

2010-07-27 @ 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0