Slö..

just nu ligger jag i min säng, i min green day tröja och hot pants, om någon ville veta. Va på stan med Mongo, hade skit kul, mycket skratt och annat kul. Åt glass och satt i solen och tog det lungt.

Funderar på att städa mittt rum, har ganska mycket saker framme, massa kläder och glas och annan skit som hamnar på rumet, tror inte att jag ska visa bild på hur det ser ut, men kan säga att man kommer knappt fram utan att trampa på något, HAHA. Det blir nog att städa. Jippi, jag hatar att städa, men jag gillar inte heller att det att det ska se ut som en svinstia, så då städar jag heller.. HAHA. Om jag börjar vid 7 är det nog klart vid 10? HAHA, så snabb är jag.

Ha det.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0