Spindar..

hur hittar de in i rummet? De gömmer sig överallt, och komemr fram när man lyfter på något klädesplagg, spindlen gömmer sig under sängen och jag blir skit rädd. Visste ni att man sväljer cirka 9 spindlar om året när man sover!? Kanske att det va 14 tilloch med.. Fatta mycket!

Smsar med Elina nu, saknar min tvilling! Vi snacka om att jag ska komma till henne, eller et är bestämt att jag ska till henne, någon gång, på något sätt.. klart vi kommer fixa det! 
Senaste smset: "Jag har en bra idé, fixar en lappkåta bsom du kan sova i, om du inte vet vad det är googla det." HAHHA klart jag gjorde det, och vad ser jag... Ett tält, ett indian tält typ..



Ett sånt! HAHAH, Elina. tror du verkligen det själv?

Elina sa att hon kunnde fixa en ren som sällskap med, kommer för att träffa henne, och får en ren.. Snällt
HA det bra, började med spindlar slutar med renar. HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha jag tyckte det va lite roligt faktist! För folk tror ju verkligen att det är så man bor här uppe haha. Nej men du kan få ett sånt tält i vilken färg du vill! Rosa kanske? :D Kjaaaam<33

2010-07-21 @ 22:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0