Tjja!

Idag är det onsdag, jag har inte bloggat sedan i måndes. Iaf imåndag åkte ajg ju till Linnea med babbi, Amand och jag, och hade det mysitg, satt och spelade spel gick ut i skogen och eldade. Sen hem och såg film. Sen sov vi. På tisdagen åkte jag och Amanda från Linnea vid 20 i 11, och åkte hem till Amanda och såg film, för att jag väntade på att min buss skulle komma. Så vid 1 åkte jag hem, då smsade Tilda och kom hem till mig ett litet tag.
Sen åkte jag till stan vid 4, och träffade Sofia, och sen hennes kille och hans kompisar. Vid halv 5 åkte hon och jag från stan, hem till henne, och åt, sen cyklade vi och badade vid 7. Sen köpte vi chees balls och åkte hem. Hemma va det sängen som lockade, såg prison break och sov, sov i 12 timmar, sen kom mamma och väkte mig, idag blir det teori och att bara vara hemma.

Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0