11/ 7

Idag har varit en vaaarm dag! runt 30 grader! ÄLSKAR! Låg och solade ett tag, sen stack jag till stan, skulle det bli men slutade hos min kusinen, mycket skratt och snack.

Och en annan sak, idag när jag hoppade på bussen till Agnes började busschauffören snacka med mig..

Busschauffören: Jasså Amanda, du ska till Trönninge.
Jag: Jaa... (låter väldigt osäker)
Busschauffören: Vad säger din pappa om detta då?
Jag: Han säger nog inte så mycket, han är ju själv uppvuxen där.
Busschauffören: Jaha, då är det nog lungt.
Jag: Ja, vi kan ju hoppas, det..
Busschauffören: Du känner inte igen mig va?
Jag: Nej, det gör jag inte.. förlåt.
Busschauffören: Din pappas gammla kompis.

HAHA, så kan det gå ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0