Dagen

Dagens humör: Toppen!
Dagens borde: druckligt mer vatten, och smörjt in ryggen, men men
Dagens vill ha i allmänhet: att detta vädret stannar!
Dagens materiella vill ha: mer färg på kroppen!
Dagens beroende: solglassögon.. så jag kunnnat döja mitt osminkade ansikte..
Dagens längtan: HELGEN!
Dagens klädsel: tunika och shorts
Dagens smink: INGET!
Dagens frisyr: bulle
Dagens låt: waka waka - shakira, har haft den på huvet hela tiden..
Dagens saknad: alla är väl mer eller mindre saknade ♥
Dagens köp: Glass.
Dagens godis: har inte ätit godis idag..
Dagens mat: chibbata? GOTT



En blid från Jordanien, jag står och kollar ut överdöda havet. Döda havet var något av det häftigaste jag varit med om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0