Halkan!

Gjorde halkbanan idag, inte direkt det roligaste jag gjort och inte det lättaste heller heller. Snackade med en kompis igår som gärna hade betalat 1600 för att göra det igen, det hade inte jag, så kul var det inte.
Det var skit svårt att köra genom en kurva utan att få sladd! "Hade det varit på riktigt och du mött en lasbil hade det varit god natt amanda", sa läraen.
Att bromsa gick ju lite lättare, fast det var inte heller så lätt, och ABS är läskligt, och hackligt.  från och med idag ska jag alltid annvända säkerhetsbälte, även fast jag alltid gör det ska jag se till så att alla som åker med mig med har det! Såg massa bilder och filmer om vad som händ om man hade bälte elr inte, USCH!!
BÄTE!!

Efter Halkan gick jag och My till stan, bara satt och chillade tills våra bussar kom, träffade mitt Emo, byttade mobil med han, så nu har jag en toutch.  Tog bussen hem, nu ska jag äta och sen se på teve hade jag tänkt.


Kommentarer
Postat av: simone

ursöt! :D

2010-06-18 @ 14:17:42
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0