Hemma!

Ja, nu är jag hemma igen, HAHA, kom hem för en timme sedan. 
Igår badade vi som sagt, ISKALLT! och trög som jag är hade jag glömt att ta med en torr bikini överdel, så jag fick ta på min linnet över blöt bikini.
Stack till stan och träffade Emo, och annat folk,  skulle åka hem till Emo, men då har Hlt, ändrat sina bussar, så vi fick stanna i stan en timme extra. TACK HALLANDS TRAFIKEN, Emo va inte glad. För när vi åkt buss i cirka 1 timme fick vi gå i typ 1 och en halv timme. Snacka om döda!
Stack ut igen ovh träffade folk, sen gick vi in och chillade och kollade film, och somnade gott.
Idag vaknat hos Emo,  åkt 3 bussar på typ 2 timmar, ätit, duschat och nu ska jag fixa mig lite smått för ska till stan sen igen.



bild på en sovande Amanda i bussen, i vintras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0