jag är lung!

Allt är mycke bättre nu, känns mycket bättre.
Visst att jag är lite små ledsen nu, men det har inte med något som hänt idag.
Jag vet inte om det kommer bli så mycket bloggande fram över, imon ska jag till stan, förhoppningsvis träffa Elina för sista gången.. Hon ska flytta till Luleå. Innan det ska jag klippas, äntligen åker de slitna topparna av.
Sen imon ska jag träffa Sofia, hon ska köpa något att ha på sig till helgen. 18-fest på lördga, och på fredan ska jag Amanda och Sofia upp till en stuga i falkenberg som Sofias kille hyrt.
Så Bloggar jag inte vet ni varför.

Och för att jag vill vara ute så mycker som möjligt nu med.



Lugg igen?

Kommentarer
Postat av: Elina

Du är riktigt fin i lugg med! :) Jaa vi kanske hinner ses imorn ett litet tag. Kmr sakna dej gumman<33 puss!!

2010-06-30 @ 22:25:16
Postat av: simone

so pretty pretty! ;)

2010-07-02 @ 10:22:45
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0