lördag

Igår var en lugn dag. Vid 7 åkte jag till en kompis och vi började fixa oss, och drog sedan vidare på fest. En av killarna som var där var skit duktig på korttrick. Han hade en kort lek, och jag och min kompis tog ett kort, la in det i högen och sen blandade han, och han letade upp kortet, men misslyckades. Så han slängde koreten mot fönsterna där det ena var öppet, och på utsidan av det städa fönsatret var vårat kort!!
Iaf vid 12 drog vi där ifrån, skulle vill min kompis killes kompis, men ångrade oss, stack till stan istället, och åt. Halv 2 tog Sara bussen hem men jag och Sofia var kvar i stan. 20 i 3 tog vi bussen hem.  HAHA, väldigt udda kväll.



Lockat hår, det händer inte ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0