Onsdag

Idag ska vi till Göteborg igen, nu ska lille brodern hem, och jag vill shoppa! I nya roliga affärer, är så trött på shoppingen i Halmstad, finns inte ett skit! Så det blir en hel dag bara jag coh mamma och massa shopping. Kanske hittar något att ha på mig till middsommar.

Igår kväll åkte jag  till stan, för att trösta en bästa vän, men det slutade med att de ville på fest, var inte på fest humör så jag och Sofia stack vid 9, för hade så tråkigt, och vid 10 var jag hemma, och träffade TILDA!
Vi satt ute och snackade till halv 12?



Gammal fest bild, typ 1 och ett halv år sen! ÄLSKAR ER! <33


nu kommer mamma, måste gå, när jag kmmer hem ska jag lägga upp en av de bääästa låtarna nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0