Skolavslutning!

Då har det gått 2 år av gymnasietiden, bara ett år kvar.
Började 9 idag, hade liten hr samlinging, men godis och pris utdelning, sen var i i bergmanssalen och sjöng.
Stack till stan med Sofia, Hanna, Dejan, Adam, Jocke, Dennis och Jonathan och åt kina mat. GOOTT!
Gick sen runt i stan med Hanna, i ösregnet.. ovh nu hemma, ska fixa mig lite smått sen ska jag till min gammla skola och se min lillebrors avslutning, stora killen slutar 9:an.
Sen blir det fest, hos en kompis.

I morse stack pappa till Sveden Rock Festival, hoppas han får det kul. Kommer sakna dig här hemma, men han kommer ju på Lördag natt, Söndag morgon igen.




Idag var det sisat dagen med denna underbafra klass, för efer sommarlovet blir det bafra 2 hr klasser istället föt 3, jag älskar verkligen min klass mer än allt annat.. men vad ska man göra?
Hoppas bra på att det blir ett bra sista år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0