Sorry!

Ledsen för den dåliga uppdateringen, men jag har inte varit hemma under helgen, har varit hos Emo. Åkte dit på lördag kvällen, och kom hem nu för 2 timmar sen. VAd ser jag när jag komer hem, Jo, våran carport är ommålad.. känndes fel att se den grå, även fast det blev skit snyggt.

HAHA, helgen har varit tjockis helg, donken 2 gånger, kebab taldrik, godis, glass, cola, och massa annat. Emo har även fått mottion, cyklade och mötte mig sen gick vi 1,5 mil, och mindre stäckor. Till Donken är det cirka 10 min att gå, jag fick emo att cykla med mig på en cykel utan pakethållare.
"Det är uppförsbacke, jag är trött och hungrig och du sitter där bak på cyklen, hoppas mina chees är goda!" haha!

Solen skiner ute, sommarn börjar bli varm! Standen imon med Sofia hoppas jag på, men ikväll blir det bara att vara hemma, inte göra något, bara äta jordgubbar och se på prison break! ÄLSKAR!!



jag och älskade bästa vän! ♥

Kommentarer
Postat av: Leia

fin bild:)

2010-06-29 @ 14:58:00
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0