Lär Känna Amanda

Vad heter du?
Amanda


VAD SKULLE DU HETA OM DU SJÄLV FICK VÄLJA ?
vet inte, Börjar vänka mig vid att heta Amanda.


VILKA ANDRA NAMN HADE DINA FÖRÄLDRAR TÄNKT GE DIG ?
Alexandra och Emelie


ÄR DU TILLSAMMANS MED NÅGON ?
Nej,

VILKET STJÄRNTECKEN ÄR DU ?
Oxe

VILKEN ÅRGÅNG ÄR DU ?
1992

VART FÖDDES DU ?
I halmstad på BB

VART BOR DU ?
Sverige

BOTT UTOMLANDS ?
Nej.

FLYTTAT ANTAL GÅNGER ?

1


VART SKULLE DU VILJA BO ?
Varmt land, Malta eller Portugal!

VILKEN SKOLKLASS ?

HR08b! In my heart

VAD VILL DU GÖRA NÄR DU BLIR ÄLDRE ?
RESA MYCKET!

LÄNDER DU VARIT I ?
Norge, Danmark, Tyskland, Österrike, Frankrike, Tunisien, Egypten, USA, ska till Jordaninen om typ en vecka  

DITT RUM.

STORT LITET ELLER MITTEMELLAN ?
Mellan.

VILKEN FÄRG PÅ TAPETERNA ?
Ljusblått och vitt.

VILKA FÄRGER GÅR RUMMET I I ÖVRIGT ?
Vitt

VAD VILL DU ÄNDRA DÄR INNE ?
Lite olika saker

VAD SER DU OM DU TITTAR UT GENOM DITT FÖNSTER ?
Ett brunt gammalt trähus.

VAD GÖR DU OFTAST I DITT RUM ?
Sover, fixar mig, sitter vid datan.

FAVORITPRYL I RUMMET?
Min garderob.

UTSEENDE.

HUR LÅNG ÄR DU ?
Cirka 1,66

HÅRFÄRG OCH FRISYR ?
Jag är blondin!

MEST NÖJD MED ?
Typ inget.

MINST NÖJD MED
Typ allt?

SKOSTORLEK ?
36-37

GLASÖGON ?
Nej.

HAR DU NÅGRA PIERCINGAR ELLER TATUERINGAR ?
Öronen 6 st, hade i navlen men tog ut det.

FAVORITER.

FILMER ?
Har ingen, tittar inte så mycket på film.

LÅTAR ?
Det är så jag säger det - Håkan Hellström 

ÅRSTIDER ?
Sommar

DRYCK ?
Coca Cola

DJUR ?
Tiger.

FÄRG?
Ljusafärger

ÄMNE I SKOLAN?
Hotell

SYSSELSÄTTNING ?
va med mina kompisar och shoppa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0