snart 18

Jag och min kompis Elina, fyller snart 18, 3 dagar för mig och 5 för henne! Hade jag fått hade jag gärna väntat lite med att fylla år, vet inte vad jag önskar mig, och hur kul är det att få massa pengar? Okje, kanske lite kul, men vi ha ngt specilellt, så jag har ingen anning om vad jag önskar mig...

Iaf är är saker jag önska att ha någon gång i framtiden.


En underbar Rottweiler, de är såå sööta!!



En Hummer H3, det är något med de som gjort att jag fastnat för de..



Att jag tar mitt körkort, så jag kan köra min hummer.

Åka till Portugal, är helt förälskad i det landet, vill dit!
och mycker mer..

TIPS PÅ VAD MAN KAN ÖNSKA SIG I 18 ÅRS PREENT?


Kommentarer
Postat av: Elina

Yeeey snart blir vi 18!! :)

2010-05-04 @ 19:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0