Blogg dax!

Dax att blogga, har inte haft ngt att skriva, men nu måste jag skriva något.

Sitter i soffan och kollar på "kejsarens nya skola" HAHA ja, jag saknar liv. Äter pizza med. och håller på lite med mitt projekt abrete, ska skriva om se värdigheter i halmstad. Finns kanske något om det. HAHA.

Tänkte ringa mitt hotell med innan, men först hade jag fel nummer, och sen när jag fick nummer sitter min hansledare i möte. så får ringa henne senare.

Varit mycket med tilda nu varje kväll, mysigt. Mycket skratt och fångarna på fortet. HAHA.

Nu ska jag äta klart, sen jobba lite mer.

HA det bra! ♥












förstoring!


Så här kul har jag och sara iband, vad hade man gjort utan facebook?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0