Det händer mycket nu...

Sist jag skrev va i lördes, på kvällen stack jag och hanna och hennes kille och hans kompisar på en lite "grill fest" Helt okej. Kom inte hem så jätte sent har jag för mig.

På söndagen när jag vaknade skulle jag ladda ner en film.. Det gick åt h****te... sen dess har min data varit borta.

Min praktik har inte börjar än, börjar imon vid halv 3, ska faktiskt bli kul. Fast kommer få ha praktik varannan helg, men är ledig på vardagar då. Vet inte vad jag tycker om det än.. men tror det kan bli bra!

körskolan går awesome!! Ska inte ge upp den skiten, som ajg sagt innan, jag vill ha det jävla skit kortet!

Och ett sista tack till pappas Bästa jobba kompis Crisse !! Som har räddat min data, och tagit bort detta j**la viruset, som visst inte va lätt att få bort, han satt i flera timmar och han kommer aldrig mer vilja se en data nu.  TACK SÅ SJUKT MYCKET!!!


Bild från festen i fredes.


Bild från Dejans fest. Händer mycker på facebook när man inte är uppdaterad.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0