Idol

Kollar idol, det är i luleå så nu får jag en blick om hur det ser ut där uppe, och se hur Elina bor. HAHA.
Sitter och snackar med henne med, känns minder ensamt då, haha. Ne men i år ska jag föja idol, varrje dag!
Jag älskar faktiskt idol, och har gjort det sen det börjad, fast de ajg hejar på vinner aldrig. lamt..

Och jag kommer ihåg när jag och Tilda sitter och tittar på en idol final mellan Amanda och flodhästen (MariePicasso).. Kommer ihåg att vi ringde in typ 10 gånger, och ändå förlorar Amanda. Vi skriker och är skit sura..
Fast Amanda lyckades ändå bättre, det är det konstiga med Idol, den som åker ut i fredags finalerna, lyckas alltid bättre än vinnarn. SKUMT!!

Fast Markus vann va? Han är nog den ända isf, om han nu vann.. och den låten va ju skit bra !!



och jag älskar hennes hår !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0