Lör 4, sept 2010

Lördag. HAHAH. Ja, som sagt lördag, blev väckt vid 12, det tyckte jag va tidigt, ville fortsätta sova. Hade en sån underbar dröm, drömmde att vi först va i L.A, och hade det mysigt, sen tog vi en kryssning till Ibiza? Eller i drämmen va det Ibiza, men känndes mest som ett vattenland mitt i öknen, och när flygplanet landade fick man hoppa av i farten, jag tror jag är ganksa ressugen. Men jag ahr inte tid att resa nu, mycket i skolan, så får inte missa för mycket.

Min praktik börjar som sagt på torsdag, ska bli kul tycker jag, och det känns mycket bättre att ha 4 elr 5 veckor nu på hösten och samma sen på våren, inte som förra åter hade, dom hade 10 veckor på våren. Vårt känns bättre. Och just de, jag är ledig på tisdag och onsdag.
Tror jag ska träffa emo ngn dag då, inte träffat han på jätte länge!! Annars finns det ju ngt som heter körskola. Jag är så trött på att sätta mig där efter skolan, och göra testen, men jag vet att jag måste göra de för att få mitt körkort, och det vill jag ju ha. Så det är bara att ta tag i det.


Ikväll ska jag till Hannas killes kompis tror jag det blev? Iaf jag ska träffa Hanna. Vad som mer händet vet jag inte.

Igår va vi i haverdal, hade det kul, har inte så mycket att säga om det, men hade kul iaf.

ha det bra.

oj.. blev långt inlägg eller?



5/6-10 ! Kääärlek, ta mig dit igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0