Lörd 11 sept, 2010

11 september idag då..

Nu struntar vi i det! Orkade inte igår när jag kom hem, va hemma vid 11? något sånt. Sen skulle jag börja idag igen vid kvart i 7. Jippi, eller inte. Men, jag älskar min praktik plats! Det är så sjut kul där, och de är så snälla, och glada.
Ska dit imon vid kvart över 7, då är det på det igen.

Jag älskar att vi ringer gratis till varandra i familjen! Jag skulle snacka lite med Jesper och ringer så klart han. Han frågade va jag va och sen klickar han mig.. Han va i rummet gämte och tyckte jag va lat.. fattar inte varför. HAHA skämtåsido..


Ikväll blir det bara att vara hemma, ska ju upp vid 6 imon? Tidigt iaf. Även fast jag är riktigt sugen på att göra något ska jag nog inte det.




Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0