Månd 13 sept 2010

Tjo alla glada!

Jag är inte på blogg humör, och har inget att skriva om.. håller på att göra chokladbollar, har stekt pannkakor med. De gick bra. HAHA lite stela, men helt okej, och skit goda. Fast Sara och Fredrik, de va inte så gått med chokladbollar emellan.

Sen har det inte hänt mer idag.. Eller det har kanske det.. Jag har varit helt off idag, satt i korridoren med Sofia och skulle göra en redovisning, sitter Johan, Frerik och Sara emot oss.
Citerar Johan: "Du kan verkligen inte koncentrera dig, tappar koncentrationen efter en sekund.." Där har ni mig idag, trött och seg, och över skottsenergi.

Ha det bra!


Gammal bild, fast jag tycker den är fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0