Onsd 15 sept 2010

Praktiken idag gick snabbt, va i städ idag med. Nu blir det nog ingen mer, klarade mina 2 dagar, och de va bara för att se hur hotellet set ut, nu ska jag fokusera på receptionen och konferans, kan inte bestämma mig helt.


Efter praktiken gick jag till stan och träffade Hanna, vi skulle ta reda ”fakta” om det vi ska göra den 7 oktober, fick fram ganska mycket.  Så nu är jag inte lika osäker längre och nu är jag så spänd och nervös inför det att jag bara vill göra det! Kommer bli awesome och skit snyggt!! LÄÄNGTAR!



Hittade ingen bild.. har extrem bild brist. Måste ya nya bilder..


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med ;D

2010-09-15 @ 21:09:44
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0