Tors 16 sept, 2010

GOD MORGON!
blev väkt för ett tag sedan, mamma skulle tillj då till jobbet och hon gik in och sa hej då till mig och la till att jag hade sovit i runt 12 timmar, nu känner jag ut vilad.

Min praktik börjar sent idag, så jag ska till stan och fixa lite saker och sen sätta mig på körskolan, vill bara kräkas på den skiten.. Va posssitiv.

Tror inte jag kommer uoch ppdatera mer fören imon, slutar sent ikväll och börjar tidigt imon.
Nu ska jag börja fixa mig och sen dra till stan.


Så såg jag ut för ett år sen..

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/september/torsdag-dagens-blogg-2.html#comment

2010-09-16 @ 16:27:51
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0