Tors 9 sept, 2010

klockan är 10och jag vaknade för timme sedan, de håller på att rensa ut i min grannes hus, då slände de glas och annat som lät, högt och läskigt.

Så det va bara för mig att gå upp, fundrar på att göra något arbete, tror det blir mitt dryckes arbete. Ska skriva en A4 sida om måltids dryck. Ärligt så fattar jag inte vad jag ska göra, men måste göra det ska vara klart på måndag. Lika bra att jobba på.

Sen är det praktik idag med. Spännande! breättar mer om det imon.




Sveriges vakraste!! Håller ni inte med?


Kommentarer
Postat av: Hanna

JApp 12-22. För dem behövde mer hjälp idag och vi har inte arbetat i 8 timmar dem andra dagarna + fredagar är en hel del ;)

2010-09-10 @ 10:10:59
URL: http://kjellstroemaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0